Pura Vida

דוכן מכירה בקניון נקודות שכדאי לחשוב עליהם

חברות כמו קרולינה למקה, rebar מגנוליה ואחרים שהתחילו את דרכם כדוכן מכירה בקניון והפכו לאימפריות שמגלגלות מליונים.

דוכני קניון, עמדת מכירה בקניון או קיוסקים כמו שנוהגים לקרוא להם בחו"ל הם פתרון חלופי וזול יותר מהחנויות המסורתיות ובשנים האחרונות הם מצויים בעליה מתמדת.

כשבאים להחליט האם כדי לשכור חנות בקניון או להעמיד דוכן מכירה יש לבחון את היתרונות והחסרונות.

היתרונות עלות השכירות נמוכה יותר בדוכן המכירה, כשלא מרוצים מהתנועה והמכירות ניתן להעביר אותו לאזור אחר בקניון.

חסרונות קשה ליצור אווירה כמו בחנות בה ניתן לשלוט במוסיקה ולהעביר את ערכי המותג בחלון הראווה. חוויית הקניה היא על הדרך פחות מחויבת מאשר הכניסה לחנות. משך השהות של קונה מול דוכן קטנה יותר אך מצד שני כמות החשיפות גבוהה יותר.

הדוכן משדר התמחות ומביא אליו קונים ממוקדים יותר ערך המוצרים נחשב זול יותר ולכן הקונה יחשוב פחות לפני שהוא רוכש חסרון שיש לקחת בחשבון הוא חשיפת המוצרים לגנבים היות ובחלל המכירה אין קירות ו 

בין לקוחותינו

לוגו גוגל
בנק-הפועלים
לוגו רפאל
logo neogames
unnamed (2)

תפריט נגישות